Thursday, February 10, 2022

Желим да запамтим твоје лице како бих те, када те сретнем на небу, препознао и поново ти захвалио

 Када је једна радио водитељка упитала нигеријског милијардера Фемија Отедола у интервјуу: „Господине, чега се сећате што вас је учинило најсрећнијом особом у Вашем животу?“

Феми је одговорио:
„Прошао сам кроз четири фазе среће у животу и коначно схватио шта је права срећа.“

Прва фаза је била акумулација богатства и средстава. Али у овој фази нисам добио срећу коју сам желио.

Затим је уследила друга фаза прикупљања драгоцeности и предмета. Али схватио сам да је ефекат ове фазе такође привремен и да сјај вредних ствари не траје дуго.

Затим је уследила трећа фаза добијања великих пројеката. То је било када сам држао 95% испорука дизела Нигерији и Африци. Био сам и највећи бродовласник у Африци и Азији. Али ни овде нисам добио срећу о којој сам сањао.

У четвртој фази, пријатељ ме је замолио да купим инвалидска колица за децу са инвалидитетом. Укупно има око 200 такве деце.На захтев пријатеља, одмах сам купио инвалидска колица.

Али пријатељ је инсистирао да идем с њим и да ја деци лично поклоним колица. Устао сам и отишао с њим.

Тамо сам лично предао колица овој деци. Видeо сам чудан сјај среће на лицима ове деце. Видeо сам их како седе у инвалидским колицима, крећу се и забављају.

Као да су стигли на место за пикник гдје деле освојени џекпот.

Осетио сам ПРАВУ радост у себи. Када сам одлучио да одем, једно дете ме је зграбило за ноге. Покушао сам пажљиво да ослободим ноге, али дете ме је погледало у лице и чврсто ме држало за ноге.

Нагнуо сам се и питао дете: „Треба ли ти још нешто?“

Одговор који ми је дало ово дете потпуно ми је преокренуо ум и променио став према животу. Ово дете је рекло:
„Желим да запамтим твоје лице како бих те, када те сретнем на небу, препознао и поново ти захвалио.”

По којим дјелима ћеш остати упамћен, после свог одласка, сваког одласка, да ли из канцеларије, или на други свет?
Да ли би неко желио да поново види твоје лице тамо где је све важно?

Непознат аутор