Коментар "митрополита" Агатангела:
"На несрећу,ово је продубљивање раскола,који сада директно утиче,не само на нас,већ и на Грчку ИПХ(*тзв. полустарокалендарци и псеудозилоти Флоринци! п.п.* који су јеромонаху Акакију забранили свештенослужење), бугарску ИПЦ (*тзв. Фотијев Синод,који је пре сједињења 2014. године са полустарокалендарцима Флоринцима био у молитвеном општењу са јеретицима Кипријановцима! п.п.* одакле је део женског манстира пришао Акакију) и Српску Слободну Цркву( пошто је потпуно лишава могућности дијалога са Акакијем).Акакије је на жалост успео да промени многе јурисдикције и да свуда забрља."
првојерарх тзв. "РПЗЦ А(гатангел)"
Ево неколико речи и о самом ,,митрополиту“ Агатангелу,његововом „апостолском прејемству“,као и о „апостолском прејемству“ његовог Синода,а самим тим и оних „епископа“ са којима данас молитвено општи ,,епископ“ Акакије Станковић. Агатангел је ,,хиротонисан" у ,,епископа“ 1994. године у граду Суздаљу од стране ,,архијереја“ Лазара (Журбенка) и Валентина (Русанцова) као „епископ Симферопољски“ под јурисдикцијом, тада још јединственог Синода Руске Заграничне Цркве. Крај деведесетих година обележен је као период експанзије либерално настројених епископа РПЗЦ који су свим силама настојали да се РПЗЦ утопи у светско православље кроз сједињење са сергијанском,јеретичком РПЦ Московском Патријаршијом. Године 2001. десио се преврат и либерали на челу са архиепископом, касније митрополитом, Лавром преузели су власт над кормилом РПЗЦ.
Агатангел је све то време био послушни епископ либерала под новим митрополитом Лавром. Учествовао је чак и у ткз. Четвртом Свезаграничном Сабору 2006. године на коме је први пут званично узео учешће и епископ екуменистичке СПЦ митрополит Амфилохије. Тада се десило и прво потпуно јавно и званично саслуживање са екуменистичком СПЦ. На том сабору донета је одлука о сједињењу са Москвом. Он је напустио Лаврову РПЗЦ тек непосредно пред саму унију са Московском Патријаршијом (2007.). Неопходно је, међутим, нагласити да је Митрополит Агатангел потписао и сагласио се са свим документима РПЗЦ који су претходили вероломној унији са Московском Патријаршијом. Такође ,,митрополит“ Агатангел је наумио да оснује своју РПЗЦ. Пошто је остао сам, за ,,хиротоније“ нових ,,епископа“ обратио се псеудозилотском и јеретичком Кипријановом Грчком Синоду - Супротстављених. Пошто је ,,хиротонисао“ више ,,епископа“ са Кипријановским ,,епископом“, кренуо је у стварање сопственог синода РПЗЦ, који га је ускоро прогласио ,,митрополитом Руске Заграничне Цркве – РПЗЦ-А(гатангел)“. „Митрополит“ Агатангел није одбацио Кипријанизам, већ га је потврдио као своју еклисиологију саслуживањем и заједничким ,,рукополагањем“ са ,,епископима“ Грчког Синода супротстављених. ,,Митрополит“ Агатангел инсистира на томе да је еклисиологија његовог Сионда иста као еклисиологија РПЗЦ под Митрополитом Лавром пре уније са РПЦ МП.Такође,он тврди да је његов Синод ,,истински наследник старе РПЗЦ“ у смислу ексилиолошких схватања,што и није баш нека добра и похвална ствар. Незаинтересованост „главнине старе РЗЦ“ за еклисиологију омогућило је КГБ-у да их уништи.
Акакије и Нектарије
О Акакију Станковићу - разговор схимонаха, оца Серафима са братом Лазаром (флоринац) 2011.
Флоринци о расколу Акакија Станковића (СИПЦ)
Акакије Содомско загранични и секта СИПЦ - 1 део
Акакије Содомско загранични и секта СИПЦ - 2 део
Акакије Содомско загранични и секта СИПЦ - 3 део
О ,,архиепископу" Лазару Журбенку, првојерарху тзв. "РИПЦ", дајем на увид да прочитате текст истинског катакомбника и исповедника за веру, схимонаха Епифанија Чернова, који је био духовни син Светог Архиепископа Теофана Полтавског, наследника Светог Теодосија Кавкаског, великог Чудотворца (који је и послао сву своју катакомбну паству управо њему пред своје упокојење).
Текст носи назив (кликнути на назив текста): ,,Пут до славе и угледа уз помоћ лажи и преваре''
"Епископи" Андроник и Софроније су ,,хиротонисани" у РПЗЦ А(гатангел) Синоду.
Агатангел је ,,хиротонисан" у ,,епископа“ 1994. године у граду Суздаљу од стране ,,архијереја“ Лазара (Журбенка) и Валентина (Русанцова) као „епископ Симферопољски“ под јурисдикцијом, тада још јединственог Синода Руске Заграничне Цркве.А о самом Лазару Журбенку и Валентину Русцанову можете прочитати мало више у линковима изнад овог текста.
С обзиром на све што је до сада речено,јасно је као дан да ту нема ни говора о постојању било какве каноничности,нити апостолског прејемства. Такође,узмимо у обзир и то да су "епископи" са којима је Акакије ступио у молитвено општење били у молитвеном општењу и са ,,епископом Трентонским и Северно-Америчким" Стефаном,који се упокојио 2018. године,а који је ,,хиротонисан" од стране псеудокатакомбника и содомита журбенковаца,из тзв. "РИПЦ" и све је јасно као дан.
П.С. Лицемери су се, као што видите драга браћо и сестре, ових дана молили и славили,уместо да тугују због очајног духовног стања у ком се налазе,због тога што мисле да су у Цркви Христовој,а налазе се ван Ње и упорно хуле на Њу,мислећи да "богу службу чине".Уместо да по богослужбеном поретку Цркве завапе: ,,Господе, од лицемерја фаријескога избави ме",они и даље бесне,као што је то некад чинила Иродијада.Чекамо њихово покајање,а верујем још више од свих нас то чека драги Бог,барем оних којима савест још није спаљена и искрено се молимо Богу за то.А онај коме Бог да да изађе из тог јеретичког зборишта, нека трчи и сећајући се жене Лотове, нека се не осврће назад.