Ми се пак боримо за то да би остали Православнима, не обазирући се на савремену јерес екуменизма, која је разрушила све у државној Цркви. Никад не верујте онима који хоће да вас покваре помоћу своје уобичајене лажи за простодушне.
Они ће вам рећи: „Шта се тебе тиче што је патријарх јеретик и што га архиепископ или митрополити помињу.Наша глава није патријарх већ Христос. Ми знамо наше срце и нашу веру,ми смо Православни. Нек патријарх проповеда како год хоће јерес, нек архиепископ помиње каквог хоће јеретика, они ће сами одговорити за своју душу, а ми за своју. Исто тако ми смо овце, ми не можемо да правилно расуђујемо о томе. Пастири знају (...)” Христос је рекао да нико не може доћи Оцу осим кроз Сина. Такође и нико не може бити хришћанин индивидуално, већ само ако је члан Цркве. А Црква је тамо где се исповеда ИСТИНА. Тамо где се исповеда екуменизам тј. лаж, тамо нема Цркве, нема Христа. И не мислите да је неопходно потребно попети се на катедру и
произнети екуменистичку проповед (мада се и то често дешава) како би се постало јеретик.
У Цркви ми исповедамо нашу веру кроз име епископа којега помињемо. Православни помињу православног епископа, аријанци аријанца, монофизити монофизита, иконоборци иконоборца, унијати унија
та, а екуменисти екуменисту. У Цркви може да нам се чини све као право
славно, но епископ којег помиње свештеник, даје нам на знање где се ми
налазимо. У унијатској цркви све изгледа као православно. Брада и коса код унијатског свештеника могу бити чак и дужа од православне, само певање византијскије и иконе строжије, и чак Симбол Вере без додатка Filioqe, но свештеник тамо помиње унијатског епископа, а овај опет помиње папу, и тада све оно што нам се чини као православо ишчезава у трептају ока.
Ви ћете можда рећи да не обраћате пажњу на то каквог епископа помиње свештеник, пошто је ваше срце православно? Да ли бисте онда отишли да се причестите у унијатски храм? Но ви идете да се причешћујете у новокален дарски храм, где је све на око православно. Ваш парохијски свештеник још може и да носи браду и косу, проповедник још може и да не буде „модерниста”, али каквог епископа помиње свештеник? А тај епископ, којег патријарха или архиепископа или Синод он на сав глас помиње у диптисима?
Они помињу Димитрија Константинопољског (данас Вартоломеја – п. п.)
ако се ви налазите у северној Грчкој, а на епископској литургији ви ћете чути да помињу Димитрија. А Димитрије пак кога је уписао у своје синодике и помиње на свакој литургији? „Својег старијег брата” како он сваки пут назива папу римског Павла VI. Зашто у том случају избегавати унијате ако ова ко или онако ви сами помињете папу?
Александар Каломирос,Против лажног јединства(Новокалендарство - Форма екуменизма)
Први део књиге ,,Против лажног јединства"
Други део књиге ,,Против лажног јединства"
*На фотографији су приказани контантинопољски псеудопатријарх и јеретик Димитрије и архијеретик папа Јован Павле II
Они ће вам рећи: „Шта се тебе тиче што је патријарх јеретик и што га архиепископ или митрополити помињу.Наша глава није патријарх већ Христос. Ми знамо наше срце и нашу веру,ми смо Православни. Нек патријарх проповеда како год хоће јерес, нек архиепископ помиње каквог хоће јеретика, они ће сами одговорити за своју душу, а ми за своју. Исто тако ми смо овце, ми не можемо да правилно расуђујемо о томе. Пастири знају (...)” Христос је рекао да нико не може доћи Оцу осим кроз Сина. Такође и нико не може бити хришћанин индивидуално, већ само ако је члан Цркве. А Црква је тамо где се исповеда ИСТИНА. Тамо где се исповеда екуменизам тј. лаж, тамо нема Цркве, нема Христа. И не мислите да је неопходно потребно попети се на катедру и
произнети екуменистичку проповед (мада се и то често дешава) како би се постало јеретик.
У Цркви ми исповедамо нашу веру кроз име епископа којега помињемо. Православни помињу православног епископа, аријанци аријанца, монофизити монофизита, иконоборци иконоборца, унијати унија
та, а екуменисти екуменисту. У Цркви може да нам се чини све као право
славно, но епископ којег помиње свештеник, даје нам на знање где се ми
налазимо. У унијатској цркви све изгледа као православно. Брада и коса код унијатског свештеника могу бити чак и дужа од православне, само певање византијскије и иконе строжије, и чак Симбол Вере без додатка Filioqe, но свештеник тамо помиње унијатског епископа, а овај опет помиње папу, и тада све оно што нам се чини као православо ишчезава у трептају ока.
Ви ћете можда рећи да не обраћате пажњу на то каквог епископа помиње свештеник, пошто је ваше срце православно? Да ли бисте онда отишли да се причестите у унијатски храм? Но ви идете да се причешћујете у новокален дарски храм, где је све на око православно. Ваш парохијски свештеник још може и да носи браду и косу, проповедник још може и да не буде „модерниста”, али каквог епископа помиње свештеник? А тај епископ, којег патријарха или архиепископа или Синод он на сав глас помиње у диптисима?
Они помињу Димитрија Константинопољског (данас Вартоломеја – п. п.)
ако се ви налазите у северној Грчкој, а на епископској литургији ви ћете чути да помињу Димитрија. А Димитрије пак кога је уписао у своје синодике и помиње на свакој литургији? „Својег старијег брата” како он сваки пут назива папу римског Павла VI. Зашто у том случају избегавати унијате ако ова ко или онако ви сами помињете папу?
Александар Каломирос,Против лажног јединства(Новокалендарство - Форма екуменизма)
Први део књиге ,,Против лажног јединства"
Други део књиге ,,Против лажног јединства"
*На фотографији су приказани контантинопољски псеудопатријарх и јеретик Димитрије и архијеретик папа Јован Павле II