Saturday, June 19, 2021

Истински православни монах и муслимански судија о задобијању Царства Небеског

 

Муслимански судија је једном позвао монаха у свој дом, угостио га на вечери и потом упитао:

  • Молим те, реци ми, драги човече. Ја сам муслиман и покушавам да живим у складу са законом. Праведно судим, не узимам мито, храним сиромашне, молим се и постим. Покушавам да живим исправно и чиним све у складу са Божијом вољом. Зар заиста нећу наследити Царство небеско?

Монах га упита:

  • Реци ми пријатељу, да ли имаш децу?
  • Да, – одговори судија.
  • А да ли имаш слуге?
  • И слуге, наравно!
  • Онда ми реци, ко те више слуша, слуге или твоја деца?
  • Слуге, слуге наравно. Слушају сваку моју реч, покушавају да ми удовоље у сваком погледу. Са друге стране, моја деца могу бити тврдоглава, понекад ме не слушају и често раде шта год она желе.
  • Реци ми, када умреш, коме ћеш оставити све своје наследство – деци или слугама?
  • Наравно, својој деци! – узвикнуо је судија.
  • Исто је и са Царством небеским. Можеш бити савршен слуга, али само деца добијају наследство. И једини начин да постанеш дете је кроз Исуса Христа.