„Некадашњи ревнитељ Православља“(таквим га проглашавају разни тзв. „ревнитељи изнутра“), а уствари један од највећих отпадника и јеретика у тзв. светском псеудоправослављу и међу расколницима новокалендарцима, „митрополит пирејски“ расколничке и јеретичке Грчке новокалендарске Цркве Серафим, отишао је у коронаверју и отпадији толико далеко да је отпужио за расколништво „свештенике“ који се противе обавезној вакцинацији.
За тзв. „ревнитеље изнутра“ први корак у отпадништву
Серафима Пирејског је учињен 21. јануара 2020. године, када
је саслуживао другом јеретику и расколнику – „архиепископу“
Јерониму - на Литургији на Богојављење, на којој је поглавар расколничке и јеретичке Грчке новокалендарске Цркве поменуо вођу укро-фашистичке
секте зване „Православна црква Украјине“ као „Епифанија
кијевског“. Серафим је тиме, по
оцени „ревнитеља изнутра“
потврдио да је само још један панхелиниста и етнофилетиста, који, притом,
пажљиво чува свој трон (на ком суштински никада није ни био,будући да није ни прост мирјанин,а
не „митрополит како се представља – примедба уредништва блога „наша вера
православна“).
Пристајањем
уз расколнике Серафим Пирејски је (уосталом,
као сви јеретици и
расколници) изгубио памет, па је већ у 2021. години постао велики поборник
вакцинације (што
је само за чуђење код оних који су у том јеретику и расколнику видели неког „великог
ревнитеља“ – примедба уредништва блога наша „вера православна“). У августу текуће године и сам се
вакцинисао, при чему је као сраман осудио скуп противника вакцинације,
истичући: „Они су користили крст и заставу против коронавируса. Људима је
потребно духовно пробуђење.“
,,Митрополит“ Серафим Пирејски никада није био истински ревнитељ, већ само
провокатор у крилу тзв. светског псеудоправославља, који је пропагандом
антихристовских сила против који се, тобоже, „борио“ – а посебно је био гласан
притив ционизма и масонерије - произведен у тобожњег „ревнитеља“, како би
се његова популарност у кључном тренутку употребила у правцу
завођења верника на странпутице.
Серафим
Пирејски је дубоко потонуо у коронаверје – још једну
јерес која тренутно
напада Цркву, и коју ватрено проповеда велика већина
псеудопастира тзв. светског псеудоправославља(који,будући да се лажно представљају као „црквени пастири“,јер су од
Цркве Христове отпали пре скоро читав век, сада додатно падоше,још дубљим и
страшнијим падом и уместо да се уразуме и покају, одбаце све своје јеретичке и
расколничке заблуде и врате у окриље Цркве, исповедише и јерес короноверства,
застрашујући народ, као прави вукови у овчијој кожи и лажни пастири, речима да
ће се заразити „страшним корона вирусом“ ако буде целивао кивоте са моштима
истински православних Светитеља,ако буде целивао њихове Свете Иконе,Часни Крст
Господњи... – примедба уредништва блога „наша вера православна“),
укључујући и дотичног.
А реч је о веровању у могућност заражавања у храму. То, заправо, и
није класична јерес. Јер, свака од јереси које су нападале Цркву ударала на
неки од догмата Цркве. Коронаверје, међутим, јесте апсолутно неверје у Бога.
Серафим
Пирејски сасвим огољено исповеда ту јерес, говорећи „да је
једина заштита против заражавања – чак и у храму – вакцина“.
У наступу „митрополита“ Серафима се примећује још једну типична одлика јеретика – о којој је говорио Свети Игњатије Брјанчанинов – а то је гордост. Гордост, која је „суштинска одлика палих духова“, каже Свети Игњатије, „пројављује се кроз презрив однос и осуђивање свију који не припадају одређеној секти, непријатељство и снажну мржњу према њима“ и додаје: „О, како је страшан отров јерес! Отров од кога се тешко може исцелити то је јерес! Jepec je грех ума. Суштина тога греха јесте богохуљење. Како се ради о греху ума, јерес не само што омрачава ум, него и срце заробљава окамењеношћу, убијајући га вечном смрћу. Кроз овај грех човек се највише уподобљава палим дусима, чији је главни грех противљење Богу и хула на Бога.”
„Митрополит пирејски“ Серафим оштро је говорио о „свештеницима“ који
позивају људе да се не вакцинишу против корона вируса, називајући их
расколницима.
Наступајући
на SKAI у програму „Калимера“, он је рекао:
„Не
можете се разболети и ући у цркву јер ширите болест, постајете злочинац и
убијате. Како је црква рекла од првог тренутка, саветовала је својој пастви да
током пандемије градимо зид имунитета на два начина: или вештачким имунитетом
вакцинацијом, или природним имунитетом, болешћу (дакле, за имунитет који
даје светотајински живот Цркве Православне овде нема места – нап. „Борба за
веру“). Али болест носи висок ризик од интубације и смрти. Дакле, вештачки
имунитет вакцинацијом је државни метод за достизање имунолошког зида и
превазилажење пандемије. Црква је то прогласила од првог тренутка”.
„Митрополит“ Серафим је објаснио да не постоје разлози који
искључују вакцинацију са верске тачке гледишта:
„Велики
проблем је што институције у нашој земљи не раде, односно правосуђе, полиција,
сајбер криминал, а оставили су неконтролисане сајтове на којима се шире страшне
ствари о вакцинацији (Серафим би, као и сваки вук у
вочијој кожи, да угуши сваки глас истине, а да
говори само издајнички расколнички и јеретички новокалендарски Синод који он лажно идентификује са Црквом – напомена уредништва блога „наша вера православна“). Када се прочита да је 15-годишњак умро од срчаног удара
након вакцинације, стални проток лажних информација ствара проблем
невакцинисаних. Они шире чудовишта, а да то не знају."
Такође је
нагласио да је човечанство ушло у еру када се наука
и власт уништавају:
„Данас
је сваки специјалиста у свему, а то је бахатост незнања. Неопходно је променити
ток догађаја, сузбијајући лажне вести које убеђују неуке да а приори прихвате
лажи и идеологије“.
Штавише, „митрополит
пирејски“ Серафим је нагласио да сумња у медицинску науку вређа Бога, пошто Божја
Реч каже да је медицина надахнута од Бога (Серафим само није рекао где је
то прочитао – напомена уредништва блога „наша вера православна“):
Црква је
тело. Ово није неконтролисани простор. Нажалост, многи не прихватају цркву.
Цркву изражава Свети Синод, а не сваки свештеник. Непоштовање тела цркве има
последице. У овом случају идемо ка анархији и расколу. Они који тако
раде имају расколничке погледе, они су ван тела.
На питање о
позивима Светог Синода да се верници подвргну брзом тестирању приликом посета
црквама, „митрополит пирејски“ је одговорио да свештеници не могу да врше проверу у
присуству полиције. Међутим, поштују све прописане мере: користе вентилационе
системе, поштују квоте по квадратном метру, сви присутни су у маскама. Позвао
је на личну одговорност сваког верника:
„Они
који улазе у храм сносе огромну личну одговорност. Не можете се разболети и ући
у богомољу, сабрања, јер тада ширите болест, постајете злочинац и
убијате."
Подсетимо,
Свети Синод позива свештенство и све вернике да поштују све мере заштите –
невакцинисани да се подвргну дијагностичким претрагама (Рапид или пцр), а они
који су вакцинисани пре 6 месеци да узму трећу дозу. Истиче обавезу „свештеника,
монахиња“ и појаца, ако нису вакцинисани, да се тестирају два пута
недељно (експрес или пцр). „Црквени“ савети су преузели на себе контролу
над овим.