Tuesday, November 9, 2021

Типичан пример расколника и јеретика – "митрополит" Серафим Пирејски

 „Некадашњи ревнитељ Православља“(таквим га проглашавају разни тзв. „ревнитељи изнутра“), а уствари један од највећих отпадника и јеретика у тзв. светском псеудоправослављу и међу расколницима новокалендарцима, митрополит пирејски“ расколничке и јеретичке Грчке новокалендарске Цркве Серафим, отишао је у коронаверју и отпадији толико далеко да је отпужио за расколништво свештенике који се противе обавезној вакцинацији.

За тзв. „ревнитеље изнутра“ први корак у  отпадништву Серафима Пирејског је учињен 21. јануара 2020. године, када је саслуживао другом јеретику и расколнику – архиепископу Јерониму - на Литургији на Богојављење, на којој је поглавар расколничке и јеретичке Грчке новокалендарске Цркве поменуо вођу укро-фашистичке секте зване „Православна црква Украјине“ као „Епифанија кијевског“. Серафим је тиме, по оцени „ревнитеља изнутра“ потврдио да је само још један панхелиниста и етнофилетиста, који, притом, пажљиво чува свој трон (на ком суштински никада није ни био,будући да није ни прост мирјанин,а не „митрополит како се представља – примедба уредништва блога „наша вера православна“).

Пристајањем уз расколнике Серафим Пирејски је (уосталом, као сви јеретици и расколници) изгубио памет, па је већ у 2021. години постао велики поборник вакцинације (што је само за чуђење код оних који су у том јеретику и расколнику видели неког „великог ревнитеља“ – примедба уредништва блога наша „вера православна“). У августу текуће године и сам се вакцинисао, при чему је као сраман осудио скуп противника вакцинације, истичући: „Они су користили крст и заставу против коронавируса. Људима је потребно духовно пробуђење.“

,,Митрополит“ Серафим Пирејски никада није био истински ревнитељ, већ само провокатор у крилу тзв. светског псеудоправославља, који је пропагандом
антихристовских сила против који се, тобоже,
борио – а посебно је био гласан притив ционизма и масонерије - произведен у тобожњег ревнитеља, како би се његова популарност у кључном тренутку употребила у правцу завођења верника на странпутице.

Серафим Пирејски је дубоко потонуо у коронаверје – још једну јерес која тренутно напада Цркву, и коју ватрено проповеда велика већина псеудопастира тзв. светског псеудоправославља(који,будући да се лажно представљају као „црквени пастири“,јер су од Цркве Христове отпали пре скоро читав век, сада додатно падоше,још дубљим и страшнијим падом и уместо да се уразуме и покају, одбаце све своје јеретичке и расколничке заблуде и врате у окриље Цркве, исповедише и јерес короноверства, застрашујући народ, као прави вукови у овчијој кожи и лажни пастири, речима да ће се заразити „страшним корона вирусом“ ако буде целивао кивоте са моштима истински православних Светитеља,ако буде целивао њихове Свете Иконе,Часни Крст Господњи... – примедба уредништва блога „наша вера православна“), укључујући и дотичног. А  реч је о веровању у могућност заражавања у храму. То, заправо, и није класична јерес. Јер, свака од јереси које су нападале Цркву ударала на неки од догмата Цркве. Коронаверје, међутим, јесте апсолутно неверје у Бога.

Серафим Пирејски сасвим огољено исповеда ту јерес, говорећи да је једина заштита против заражавања – чак и у храму – вакцина.

У наступу митрополита Серафима се примећује још једну типична одлика јеретика – о којој је говорио Свети Игњатије Брјанчанинов – а то је гордост. Гордост, која је „суштинска одлика палих духова“, каже Свети Игњатије, „пројављује се кроз презрив однос и осуђивање свију који не припадају одређеној секти, непријатељство и снажну мржњу према њима“ и додаје: „О, како је страшан отров јерес! Отров од кога се тешко може исцелити то је јерес! Jepec je грех ума. Суштина тога греха јесте богохуљење. Како се ради о греху ума, јерес не само што омрачава ум, него и срце заробљава окамењеношћу, убијајући га вечном смрћу. Кроз овај грех човек се највише уподобљава палим дусима, чији је главни грех противљење Богу и хула на Бога.”


+ + +

Митрополит пирејски Серафим оштро је говорио о свештеницима који позивају људе да се не вакцинишу против корона вируса, називајући их расколницима.

Наступајући на SKAI у програму „Калимера“, он је рекао:

 „Не можете се разболети и ући у цркву јер ширите болест, постајете злочинац и убијате. Како је црква рекла од првог тренутка, саветовала је својој пастви да током пандемије градимо зид имунитета на два начина: или вештачким имунитетом вакцинацијом, или природним имунитетом, болешћу (дакле, за имунитет који даје светотајински живот Цркве Православне овде нема места – нап. „Борба за веру“). Али болест носи висок ризик од интубације и смрти. Дакле, вештачки имунитет вакцинацијом је државни метод за достизање имунолошког зида и превазилажење пандемије. Црква је то прогласила од првог тренутка”.

Митрополит Серафим је објаснио да не постоје разлози који искључују вакцинацију са верске тачке гледишта:

 „Велики проблем је што институције у нашој земљи не раде, односно правосуђе, полиција, сајбер криминал, а оставили су неконтролисане сајтове на којима се шире страшне ствари о вакцинацији (Серафим би, као и сваки вук у вочијој кожи, да угуши сваки глас истине, а да говори само издајнички расколнички и јеретички новокалендарски Синод који он лажно идентификује са Црквом – напомена уредништва блога „наша вера православна“). Када се прочита да је 15-годишњак умро од срчаног удара након вакцинације, стални проток лажних информација ствара проблем невакцинисаних. Они шире чудовишта, а да то не знају."

Такође је нагласио да је човечанство ушло у еру када се наука и власт уништавају:

 „Данас је сваки специјалиста у свему, а то је бахатост незнања. Неопходно је променити ток догађаја, сузбијајући лажне вести које убеђују неуке да а приори прихвате лажи и идеологије“.

Штавише, митрополит пирејски Серафим је нагласио да сумња у медицинску науку вређа Бога, пошто Божја Реч каже да је медицина надахнута од Бога (Серафим само није рекао где је то прочитао – напомена уредништва блога „наша вера православна“):

Црква је тело. Ово није неконтролисани простор. Нажалост, многи не прихватају цркву. Цркву изражава Свети Синод, а не сваки свештеник. Непоштовање тела цркве има последице. У овом случају идемо ка анархији и расколу. Они који тако раде имају расколничке погледе, они су ван тела.

На питање о позивима Светог Синода да се верници подвргну брзом тестирању приликом посета црквама, митрополит пирејски је одговорио да свештеници не могу да врше проверу у присуству полиције. Међутим, поштују све прописане мере: користе вентилационе системе, поштују квоте по квадратном метру, сви присутни су у маскама. Позвао је на личну одговорност сваког верника:

 „Они који улазе у храм сносе огромну личну одговорност. Не можете се разболети и ући у богомољу, сабрања, јер тада ширите болест, постајете злочинац и убијате."

Подсетимо, Свети Синод позива свештенство и све вернике да поштују све мере заштите – невакцинисани да се подвргну дијагностичким претрагама (Рапид или пцр), а они који су вакцинисани пре 6 месеци да узму трећу дозу. Истиче обавезу свештеника, монахиња и појаца, ако нису вакцинисани, да се тестирају два пута недељно (експрес или пцр). Црквени савети су преузели на себе контролу над овим.